Pysseltipset: gör dina egna julgransdekorationer ♥




I helgen satt jag i snickeboan hemma i monäs och pysslade med lite ett som annat. pappa hade införskaffat en ny manick till snickeboan och den skulle förstås testas. Jag tog ett v e d t r ä och pappa kapade små runda bitar (ca 5-7 cm och 1 cm tjocka) som jag sedan slipade. sedan borrade jag ett litet hål i alla träbitar. sedan tog jag en lödkolv och brände in lite olika mönster på träbitarna (snöflingor, text, hjärtan, stjärnor..) och sedan penslade jag in alla träbitar med matolja. till sist fick alla träbitar varsit band att hänga i. när julgranen är inne ska de få hänga i den! 


 
Hoppas tipset var till nytta för någon :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: