Måndagen

 
Halå där! det är måndag, ny vecka med nya möjligheter. har haft full skoldag med start kvart över nio, planering av produkt/projekt. mer kan jag inte förklara för jag har inte riktigt förstått det hela riktigt än? därefter hade vi en låång matpaus och till sist en gästföreläsare från Litauen. klockan tre befann jag mig på minimani för att veckohandla. en tulpanbukett var det första som fick ta plats i kärran, fint så! nu är jag hemma igen och är i stort behov av att slänga mig på soffan en stund. 
 
Planer för resten av dagen är att göra mat såfort robb kommer hem, läsa finska, ha hemmaträningen, fundera lite på ett nytt utseende till bloggen, titta på tv och ta det lugnt! hoppas alla haft en bra start på veckan. vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Va fin du e <3

Svar: Tack, du åxå :P
Linda Sjölund-Åström

2014-02-10 @ 17:57:55 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: