Can't wait !

 
Åh, var ska jag börja? känner på mig att året 2014 kommer bli helt underbart! det har endast gått två dagar och jag känner det redan! idag har jag plockat undan studsmattan med lillasyster inför vintern. sedan spelade vi biljard, och syster vann överlägset. sen kan jag meddela att en leviresa är bokad, och jag vet ärligt talat inte hur jag ska kunna vänta? jag, robb och min familj kommer spendera 4 hela dagar uppe i härliga lappland, njuta av vintern och bada bastu, åka slalom, äta god mat, fotografera en hel del och mycket mycket mer. aaaa, jag vill åka NU! nu har jag verkligen något att se framemot, och det är viktigt! :)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Oj så härligt, å vilken bra start på året! (:

Svar: Ja visst! absolut, 2014 kommer bli ett superbra år :)
Linda Sjölund-Åström

2014-01-02 @ 20:55:56 / URL: http://imagesoflife.webblogg.se
Postat av: TIDSTJUVEN

Va kul att ha en reiso att si fram emot! :D

Svar: Ja verkligen! man behöver absolut nanting att si framemot, så humöri halls upp bland alla deadlines o allt :)
Linda Sjölund-Åström

2014-01-02 @ 21:06:13 / URL: http://tidstjuven.com/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: