Lite mysbilder och måndagsskoj!


Här kommer äntligen bilderna från juldagen som jag lovade er :) jag fotade de två bilderna där robb ligger på golvet och vincent med huvudet på honom, de andra bilderna har Johan fotat :) sista bilden är ju nog bara för söt ♥
 
Idag har vi varit på kalas i nykarleby, denna gång var det Jennifers tur att fylla år :) Grattis grattis igen till dig :) ♥ dessutom hade J & J ettårs förlovningsdag idag också! (minns ni att jag fotograferade deras förlovningsbilder?) :) .. vi hade det trevligt, jag, robb, svärmor, vincent, jennifer och johan! busade med vincent och funderade lite på kommande roligheter :) runt en 5 tiden for vi till monäs, och så var det dags för robb att åka vidare till vasa igen eftersom skolan börjar imorgon igen. han tog piff & puff med sig som sällskap, och jag kan säga att jag saknar alla tre redan, kan det inte typ bli fredag liksom ungefär NU? såhär kommer det se ut en månad framöver för oss nu eftersom jag börjar med praktiken imorgon och en månad framåt. det ska bli roligt, är lite nervös, men jag vet nog att det kommer gå fint :) till helgen blir det skoj, kalas x100 när mina tvillingsmåsyskon blir 18, och dessutom firar jag och robb halvårsdag och förlovningsårsdag, rättare sagt 7,5 år och 3 år! :) nu ska jag plocka ihop lite grejer för praktikens första dag :) vi hörs!

Kommentarer
Postat av: nicolina

fina bilder! å sista bilden e så sööööt!

Svar: tack! hihi :)
Linda Sjölund-Åström

2014-01-10 @ 22:41:11 / URL: http://nicolinaa.blogspot.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: