Mycket roligt på gång idag ♥

Låt oss börja med att säga GRATTIS till mina tvillingsmåsyskon som blir myndiga idag, hela 18 år! vi har firat dom idag med presenter, smörgåstårta och tårta, och så var mommo, vår kusin och ena moster hit på dagen. bilskolan har börjat för deras del också, så snart är det två vildingar ute på vägarna här, just sayin ;) hursomhelst, stort grattis igen!




Så råkar det ju vara så också att 12 är ett speciellt datum för mig och robb också :) för det första har vi varit tillsammans i 7,5 år, och så har vi varit förlovade i 3 år nu idag ♥ vi har haft det mysigt hela helgen tillsammans och idag har vii myst lite extra mycket på vår dag :) robb tog med sig piff och puff ikväll igen och for tillbaks till vasa, och några tårar föll nog ner för kinden då bilen for iväg. så nu längtar jag till fredag igen! planerar att åka till vasa då :)

Puss och kram till dig Robb, du är bäst & jag älskar dig med hela mitt hjärta, föralltid ♥

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Grattis ti er :)

Svar: Tack :)
Linda Sjölund-Åström

2014-01-12 @ 19:43:21 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/
Postat av: Saragunmarie

SV: Ja sparar ut hedé som e länger nu föst :)

Svar: okej :)
Linda Sjölund-Åström

2014-01-13 @ 15:47:03 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Vilken fin blogg du har! :)
Är du intresserad av foto och film kan du ta och kolla in min blogg! :)

2014-01-14 @ 17:04:25 / URL: http://fredgruuds.forme.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: