De senaste två veckorna

Ja det var då länge sen jag uppdaterat här, om man bortser från igår när jag la in några bildinlägg. typ två veckor sedan!! så nu vet iiingen vad jag hållit på med de senaste dagarna, veckorna. och självklart vill ju alla veta det, så jag tänke här och nu berätta det för er :] jag har jobbat, jag har njutit av DEN FINSKA SOMMAREN  25 + grader alla dagar (alla som säger att finsk sommar är något annat kan tänka om) jag har solat och badat, jag har varit på villan, jag har badat balja, jag har varit till vasa, jag har drömt mig bort till åland och på vikinglines hemsida och nästan klickat på "boka", jag har varit med min kar, jag har fotat, jag har ätit jordgubbar och glass, jag har varit på båtutflykter, jag har lyssnat på musik, jag har målat stenar till nyckelpigor, jag har plockat litervis med jordgubbar, jag har gjort massor! 
 
Igårkväll var vi till jakobstad och tittade in den europeiska matmarknaden på jakobsdagar, handlade mat och sedan hemma i kovjoki var vi ute, åt godis, tittade på serie. Robb for till jobbet imorse, och jag håller som bäst på att ställa mig för jobb också. jag har kvällsskifte och slutar nio, sedan blir det att åka iväg till jeppis i ilfart för att hinna lyssna på KAJ i skolparken :) det var allt jag hade att komma med nu. ha en bra dag!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: