Till kuusamo över helgen :)

Tänkte bara skriva en kort uppdatering före jag går och lägger mig för att meddela om var jag kommer tillbringa helgen. Frågade ledigt från 1-3 augusti för en tid sedan och fick ledigt redan från torsdag så, imorgon på eftermiddagen kommer jag sitta i min bil med robb och tre andra karar påväg till kuusamo för att spendera helgen där. vi kommer leva lapplandsliv och sova i stuga bland renar, vandra lite hade vi (jag) tänkt. jag kommer att fotografera en hel del, men också fiska, för det är vad de fyra kararna kommer göra mest. bada, plocka lite hjortron om det finns, och bara ha det bra! hoppas bara vi får plats med allt i bilen :D ha en bra helg allihopa, för det kommer jag minsann, förhoppningsvis ha :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: