Lite bilder är ju alltid trevligt ♥

Internet har varit borta en stund här för oss, men nu är det tillbaka igen så nu passar jag på att dela med mig av lite bilder från helgen. på midsommarafton var vi som sagt på villan. det var väldigt kallt och blåsigt på kvällen, men jag for ut och fotade lite hav med lång slutartid. det är väldigt kul att trixa med lång slutartid och jag kan hålla på en evighet. resultatet, när vattnet ser så mjukt ut, gillar jag! här hade jag inte ett stativ, men borde nog ha det nästa gång.



Vad är en midsommar utan blommor? här under är en bild på villavägen när solen lyser fint. de lila blommorna hittade jag nere vid stranden och tyckte de såg så fina ut. jag låg kanske en timme i gräset och fotade blommor, hehe.





På söndagkväll for jag, robb och min lillebror och fiskade. lillebror fick napp mest hela tiden, men för det mesta var det bara små abborrar som nappade och dom fick fortsätta simma en stund till. längst in i byn, vid skatan, är det väldigt fint på sommarkvällarna. att bo nära vatten är verkligen härligt ♥



Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Suuperfina bilder! ♥

Svar: Thanks ♥
Linda Sjölund-Åström

2014-06-24 @ 22:03:37 / URL: http://tidstjuven.com/
Postat av: H-M

Så fint!!
Hur redigerar du sådär matta bilder, som t.ex blommorna ovan :)
Kan du lägga nån slags tutorial på bloggen nån gång? :D
Ha det gott!

Svar: Tack så mycket!Ja hördu det ska jag berätta för dig. det är enkelt som en plätt: jag har använt mig av actions när jag redigerat bilderna :) gör det för det mesta nu för tiden. man får liksom en mjuk känsla i bilderna!

bara att ladda ner egna actions till ditt photoshop typ härifrån: http://www.deviantart.com/resources/applications/psactions/?q=actions
Linda Sjölund-Åström

2014-06-28 @ 17:10:55 / URL: http://hannamadeleine.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: