Lite om det senaste

Det var ett tag sedan jag skrev senast. orsaken är sommaren. förra veckan var det så fint väder så jag har inte ens lagt tanken på bloggen en sekund ens. förra onsdagen var vi på shopping till vasa hela dagen. sedan njöt jag bara av att vara ledig och på helgen var vi i kovjoki och hade det bra. lördagskvällen bestod av bio med robb och sedan var vi med ett helt gäng goda vänner till klockan 3 på natten. i måndags började jag sommarjobba inom ett helt nytt område och det går riktigt bra :) idag och imorgon är jag ledig och jobbar lördag igen. imorgon åker jag iväg till kovjoki för att tillbringa helgen där. tänkte bara informera, för troligtvis kommer det ingen uppdatering på ett tag nu igen om jag känner bloggaren i mig själv rätt. 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: