Onsdag

Ni som brukar gå in på min blogg om dagarna har kanske märkt att det endast gått med lösenord de två senaste dagarna, jag har nämligen försökt mig på en ny design- utan framgång. så nu la jag in de gamla koderna igen så fortsätter jag en annan gång när jag har tid. att pyssla med bloggkoder är bara ett enda helvetes jävla skit, om ni frågar mig.

Jag har varit ledig från söndag till tisdag men har idag varit på kvällsskifte och dessutom på en ny avdelning. så, nu är det bara att gå och lägga sig efter kvällsskiftet, så man orkar upp till morgonskifte imorgon. först tänkte jag kort bara skriva av mig lite. det var ett tag sedan det var helg, men tänkte ändå skriva om helgen som var. på fredagen var jag ledig och kvällen tillbringade vi i nykarleby med vincent och gänget. på lördag jobbade jag morgon och på kvällen for vi ut och körde lite. på söndag var vi ute en hel del och på kvällen for vi och fiskade. här under är lite bilder :) tack och godnatt!


 
 
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: