Sent inlägg

Tänkte uppdatera här lite kort om helgen som varit före jag går och lägger mig. det har ju varit midsommar och i torsdags for jag och robb till vasa på lite ärenden och i samma veva passade vi på att sova en natt i vår stora mjuka säng. på fredagen, midsommarafton, stack vi iväg till villan på kvällen och grillade och åt gott, med jordgubbstårta till efterrätt :) lördag jobbade jag från halv två till nio och efter det blev det inte gjort så mycket eftersom jag på söndag jobbade från sju till två. men på kvällen for vi och fiska och sedan titta en film.
 
Idag har jag varit ledig. sov länge. varit till vasa en sväng. städat och fixat här hemma. nu tänkte jag lägga igång någon serie, för jag är inte speciellt trött ännu, och jag är ju faktiskt ledig imorgon också, så jag tycker jag får sitta uppe en stund till :) ska gå igenom lite bilder imorgon så då kommer lite bildinlägg. godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Låter som en mysig midsommar. :) Hur tycker du annars att e ha börja ga på nya jobbet? Trivs du? :)

Svar: Janå, he va en lugn midsommar om man säger som så, med jobb å sånt!
Jo ja trivs nog väldit bra :) hur trivs du själv på ditt jobb? :)
Linda Sjölund-Åström

2014-06-24 @ 12:16:40 / URL: http://tidstjuven.com/
Postat av: TIDSTJUVEN

Va härligt att hör. :D Ja trivs å som fisken i vattnet å hoppas verkligen att ja får fortsätt hopp in tär nu som då baket mett kontrakt gar ut. :)

Svar: Nämen va rolit att du å trivs :) hoppas du får hopp in tå san!
Linda Sjölund-Åström

2014-06-24 @ 21:42:17 / URL: http://tidstjuven.com/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: