När man trodde våren var påväg..

Att uppdatera bloggen går för tillfället trögt. ingen inspiration och ingen ork till det helt enkelt. att skriva att man tar en bloggpaus för att man inte orkar med bloggen tänker jag inte börja med och med jämna mellanrum slänga in små inlägg.. nej! jag uppdaterar då jag uppdaterar helt enkelt :) ni får gärna kommentera VAD ni vill läsa om/se här på bloggen!

Ja, och jag som trodde det skulle bli vår och nu har vi 10+ cm snö här i vasa? det hade gärna fått fortsätta vara det väder som var förra veckan, för jag har faktiskt tagit vårjackorna till vasa! lite mysigt är det ju nog med snö ändå.. jag kan inte riktigt bestämma mig! vad har jag mer att komma med? jo, rörsaneringen har härmed startat den 18.3- låt det vara fort över! ikväll har jag gjort skolarbeten och tittat på ett avsnitt PLL, nu ska vi gå på promenad och sedan ska jag diska, duscha, lägga vatten i flaskor och hinkar OCH duscha! det var det. här är några bilder från förra veckan :)




Bilderna är fotograferade med Nikon D700 och objektivet Nikkor 50mm/1,4. vilka av bilderna föredrar ni?
SVARTVIT ELLER FÄRG?


SVARTVIT ELLER FÄRG?



SARA! dethär är på sandö, kanske vi skulle ta en photoshoot där? kontakta mig ;) 

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Jaaa absolut! :D Så fort e blir lite varmare igen!!

Svar: Bra! :) vi får funder närmare bara snön far bort :)
Linda Sjölund-Åström

2014-03-18 @ 19:11:08 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/
Postat av: Michelle

Super fina bilder! Tror jag gillar dom bäst i färg! :)

Svar: Tack! :)
Linda Sjölund-Åström

2014-03-22 @ 11:59:54 / URL: http://glossfashion.com/widners/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: