Torsdag!

Vet ni känslan man har när två stora skolgrejer är över? När man äntligen får slappna av för en liten stund. igårkväll fick jag klart en självstudieuppgift på fem sidor. printade ut och lämnade in till läraren idag på deadlines-dagen. igårkväll satt jag största delen av kvällen och läste på finska, och så var vi faktiskt ut på en och en halvtimmes cykeltur! idag har vi haft skriftlig finska tent, som faktiskt gick helt bra tyckte jag! När jag kom hem åt vi och for ut på en kort bilutflykt :) nu har vi just ätit ungsbakad potatis med skinkröra, gott! nu ska jag skriva i kursdagboken till socialpolitik och sedan ska jag och robb sy halarmärken på våra halare och se PLL :) imorgon är det nämligen pampas nationaldag! woop woop. ha det fint ♥

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: