Varför läsa på tent när man kan göra allt annat?

Gokväll! steg upp imorse runt tio, åt frukost, tittade på tv, strök och hängde upp vårgardinerna, tvättade kläder, surfade runt på internet, gjorde mat, och oj så bra det har gått med finska-tent-läsningen, not! var hittar man motivationen när den behövs som mest? om någon har lite motivation-till-att-läsa-på-tent över så kan ni gärna ge det till mig, för helst av allt skulle jag vilja göra som puff på bilderna just nu, ligga i en korg och bara slappa! hur gärna jag än bara skulle vilja lata mig nu så måste jag verkligen ta mig i kragen. jag sparar slappandet tills efter jag har läst några timmar. ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

SV: Tack! :) Har du tänkt ga på Pride-festivalen i somar? :)

Svar: Kanski :) vejt int ennu!
Linda Sjölund-Åström

2014-03-03 @ 21:28:31 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: