Bara ett par rader..

Hej hej! det har varit fullt upp hela dagen. skoldagen bestod av barnskyddsseminarie från nio till halv fyra och efter det var jag otroligt trött i huvudet. det påminde mig om känslan man hade efter att ha gjort det psykiska testet på urvalsprovsdagen - död. iallafall, efter seminariet ordnade jag upp mitt bord på loppis och veckohandlade. här hemma har jag bara tagit det lungt, planterat jordgubbsplantor och druckit te. ungefär så¨har min dag sett ut. glad är jag också att vi är lediga imorgon.
 
Ihelgen har jag varit i kovjoki :) fredagen bestod av frissabesök, som jag redan sagt. på kvällen var det let's dance final och så gjorde jag skolarbete. på lördagkvällen var det ishockey och på kvällen eurovision. eurovisionen såg vi på tillsammans med vincent och gänget i nykarleby :) söndagen befann jag och robb oss på juthbacka med min familj (mommo, moster, kusin också) för att äta morsdagslunch :) gott var det! efteråt for vi till mommos, robb for till sin mommo, och senare på eftermiddagen var jag i monäs och grattade mamma med blomma och present :) grattis igen på morsdagen (som var igår) världens bästa mamma ♥ passade på att tvätta bilen också. runt en åtta tiden körde jag tillbaks till vasa igen och här sitter jag nu! :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: