Bland annat en tidig födelsedagspresent till mig själv ♥

Hej och hoppas alla haft en jättebra lördag. det har vi! vi startade vid nio imorse och for iväg till tuuri, ca 200 kilometer bort. hittade egentligen inte så mycket, men kom hem med lite smått och gott. en matta till balkongen, ett par gummistövlar och ett par vanliga skor, någon inredningspryl och sånt :) det har varit en jättebra dag, och en varm sådan.


Mitt bästa köp var väl ändå en tidig födelsedagspresent från mig själv till mig själv, nämligen en mindre kameraväska av märket lowepro, alltså av samma märk som jag redan har. det är nämligen så att jag ibland bara tar kameran med mig.. så nu var det dags för en liten väska! D700:an med batterigrepp + 28 mm ryms i den + två mindre objektiv till :) perfekt!

 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: