En bra onsdag

Trots att jag snoozade lite för länge imorse och fick stressa för att hinna med min morgonrutin, så har dagen varit riktigt bra. skoldagen från kvart över nio till halv tolv gick snabbt och efteråt placerade jag bilen i citymarketgrottan för att shoppa loss lite i stan och sedan också i stenhaga. egentligen hittade jag inte så mycket i min smak, men lite kom med mig hem :) bland annat en superfin långklänning från h&m fick följa med hem. den tänkte jag visa imorgon om jag hinner. efter kvällsmaten satte jag mig ner och skrev klart ett skolarbete, och sedan ännu ett till, och nu funderar jag om jag ska börja med nästa.. eller vänta till imorgon? har åtta kursdagböcker att göra som tillsammans kommer vara runt ca 18-20 sidor.. jag tror det är bäst att gå och lägga sig, för imorgon har vi skoldag från morgon till sen eftermiddag. godnatt !

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: