En kväll i vasa ♥

Dendär känslan när man kliver innanför lägenhetsdörren i Vasa tillsammans med den man tycker mest om. obekskrivlig. hemma. i Vasa har jag och robb varit ikväll. jag vattnade blommorna och plockade ren disk sålänge robb var och shoppade presenter. därefter avslutade vi med pizza på rax, hehe. det var skönt att komma till vasa. tankarna började gå hur det kommer kännas sedan om något år när vi flyttar därifrån föralltid. det kommer kännas sorgligt, verkligen. vi älskar vår lägenhet och trivs verkligen där! tur att det är något år kvar :)
 
Annat då? det är mitt i veckan, typ, och jag har egentligen inget speciellt för mig under dagarna. tar det bara lungt men booorde göra klart tre skolarbeten ännu före deadline inkommande vecka. ska börja ta itu med det, snart.. har inget mer att komma med för tillfället så vi får höras senare :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: