En liten tankeställare!

Ville bara slänga in ett litet hej och säga att det kommer en bildbomb imorgon (eller någon annan dag) från helgens roligheter :) kika in då! som avslut vill jag lägga upp en video som cirkulerar på facebook just nu. verkligen värd att ses och få en liten tankeställare. tyvärr är det såhär idag. beroendet av wifi, smarttelefonen och allt som hör dit. ibland tänker man inte på det, ibland kan jag själv sitta och pickla med telefonen när jag inte har annat för mig. men snälla, man borde nog börja ta sig i kragen lite mer tycker jag. det är nästan pinsamt hur man växer upp idag, omringad av denna teknik. det förstör mycket. se videon. det behövs egentligen inga andra ord!

 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: