En varm och härlig dag ♥

Nu börjar helgen gå mot sitt slut och jag börjar verkligen känna att det är sommarlovsdags nu, speciellt när jag ser så framemot att åka hem och fixa grönsakslandet :) bara två dagar kvar i skolan (en tent dag) och två skoluppgifter kvar! helgen har varit sååå bra. robb har varit här och vi har tittat ishockey, ätit god mat, myst på balkongen, varit till tuuri, varit ute, shoppat på motonet, diskat tillsammans och mycket mer :) synd bara att måndag är på intågande, och robb har farit till kovjoki igen. tack älskling för en bra helg ♥ nu är planerna att dricka en tekopp på balkongen eftersom det fortfarande är så varmt och skönt där ute, det får gärna vara såhär nu i flera månader framåt :)) sedan ska jag läsa på tent och så ska jag se på tv före jag går och lägger mig. ha det fint och så blir det mer uppdatering en annan dag :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: