Jag gör som tidstjuven, dokumenterar via mobilen :)

Igår fick vi reda på att föreläsningen vi skulle ha haft idag inte skulle bli av, så då passade jag på att höra med frissan om hon hade passligt att flytta min tid till idag istället för tisdag nästa vecka, och det passade! så 10:15 idag satt jag i frissastolen med färgning och klippning på shemat. konstaterade att jag såg ut som ett troll med slingorna uppdragna i slingmössan, haha! njöt av gott te i väntan på att färgen skulle ta fart och läste tidningar och annat man gör när man sitter i frissastolen.


Håret blev lite kortare, lite ljusare och fint inför sommaren :) nöjd traskade jag ut och besökte lillkungs för en grodbakelse. det var längesen minsann! mobilen fick också vara framme lite under dagen för att, för vem vet, det kan ju vara hur kul som helst med dessa små kvadratiska mobilbilder när man någongång vill kolla tillbaks i sitt bloggarkiv. kvalitén är kanske inte den bästa, men de har ändå sin lilla charm! Jag gör som Tidstjuven, dokumenterar lite via mobilen.

 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: