Oj, jag hade visst en blogg..

Var ska jag ens börja. det är över en vecka sedan jag uppdaterade sist, men.. varför slösa bort dyrbar tid att uppdatera här när man kan göra bättre saker och dessutom går det att uppdatera allt på en gång vid ett senare tillfälle. det tänkte jag göra nu, för jag har ändå inget bättre för mig! detta inlägg blir endast i text men det kommer att komma upp några bildinlägg senare. så. JAG HAR SOMMARLOV! onsdagen den 21 maj skrev jag sista tenten för detta skolår och det gick riktigt bra. resten av onsdagen gick åt i att packa och greja i lägenheten, likaså en stor del av torsdagen. den eftermiddagen åkte jag till monäs och packade upp mina saker. jag har också njutit av det varma och härliga sommarvädret vi fick ha en vecka, och faktiskt lyckast bli lite brun också. jag har också cyklat, fixat grönsakslandet, varit med robb, varit på villan och idag har jag njutit av att höra regnet mot plåttaket. och idag.. idag har jag gjort precis ingenting !

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Ska vi ta en shoot snart? :D

Svar: Ja he sko vi no kona jö :D
Linda Sjölund-Åström

2014-05-28 @ 09:18:36 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: