Om en bra lördag!

På lördagen stod kaffebjudning på shemat. gästerna var mommo, vincent, jennifer och svärfar. och vi förstås. jag hade fixat ihop två smörgåstårtor, en fisk och en skink och även två "vanliga" tårtor, en choklad och en marsipantårta. oj så gott! det var en trevlig stund, men oj så trött man blir att ställa till med kalas. så vi tog en liten tupplur....



På kvällen hoppade vi i bilen och stack iväg för att fiska. jag passade på att testa mitt nya kastspö, som var en av presenterna jag fick av robb :) skoj skoj! alltid kul att dela intressen, nu borde robb bara börja fota lite mer också tycker jag ;) det är alltid så uppfriskande och kul att vara ut och fiska, och riktigt kul skulle det också var om man fick någon fisk :D

 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: