Att börja julpynta ♥

Gokväll! idag har jag hunnit med en hel del. steg upp runt 10 och gosade med piff och puff och tittade på senaste avsnittet vampire diaries samtidigt som en maskin tvätt surrade i bakgrunden. hela tre maskiner har vi hunnit med. åt laxpasta till lunch och efter det har jag suttit och skrivit på ett skolarbete, som snart är klart. förhoppningsvis blir det klart ikväll och då kan jag skicka in allt.. och sen ta itu med nästa skoluppgiftER. tur att vi bara har en endaste skoldag denhär veckan, hehe. just nu håller robb på och gör kvällsmaten- tortillas, mums!
 
Ikväll tänkte jag att jag skulle ta fram lite mer julpynt från förrådet nere i källaren och stryka julgardinerna till köket samt en juligare bordsduk. tänkte ta fram lite julpynt åt gången och inte dra fram allt på en gång. mycket mysigare om man får gå och pynta lite hela tiden framtill jul tycker jag. de sista veckorna bör även julmusiken spela i högtalarna för att säkert få igång julkänslan. hmm, det var väl allt jag hade att komma med just nu, ha det fint!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: