Ljusmys och måndagsplaner ♥



Helgen är nu över och en ny vecka har börjat. en vecka som kommer innehålla en hel del roligheter dessutom! måndagen har börjat bra, dock blev jag lite lessen när jag tittade ut och såg att all snö var borta. jävla plusgrader. nu sku de gärna få vara - 20 och sol, tack! jag är ledig idag och imorgon och det finns massor med tid till att göra andra saker, som tex. pyssla. det har jag redan hunnit med på förmiddagen & någon gång snart ska jag nog visa vad det är jag pysslat ihop :) ikväll kommer jag sitta och göra skolarbeten, och jag är snart påväg till loppis för att plocka bort alla saker därifrån som inte blivit sålda. det är nämligen sista dagen jag har bordet idag! jag har fått sålt jättebra. jag kom in med 5 fulla ikeaväskor + två plastpåsar. och nu tror jag att jag får gå därifrån med en ikeaväska och en plastpåse! ikväll blir det veckohandlande såfort robb kommit hem från skolan. hoppas alla haft en bra måndag hittills :)

Kommentarer
Postat av: daniela

vilka härliga lyktor! och din design är superfin :)

Svar: Ja de är ganska mysiga :)Nåmen tack så mycket Daniela :)
Linda Sjölund-Åström

2014-11-24 @ 15:12:37 / URL: http://ddanielas.blogg.se
Postat av: Beatrice Jakobsson - Fotografi

vad fint!

2014-11-24 @ 16:31:37 / URL: http://beattriicee.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: