Lunchtipset: Laxpasta ♥

 
Eftersom många av er har uppskattat mina receptinlägg kommer det börja dyka upp mer sånt här på bloggen nu. Idag vill jag tipsa om en god lunchrätt, som är enkel att göra, som tar högst 10 minuter att göra och som är jättegod! Laxpasta alá Linda.. (eller bara Laxpasta om man så vill..) Laxpasta blev min lunch idag, och den kommer definitivt tillredas igen! i receptet här ovan har jag lagt till paprika (jag hade tyvärr ingen paprika hemma så den fanns inte med i min laxpasta) och den kommer absolut göra susen! hoppas någon där ute har nytta av receptet :)

Kommentarer
Postat av: linn

ha en superbra måndag :)!

2014-11-24 @ 13:04:01 / URL: http://linnsees.forme.se
Postat av: Jessica

Åh det låter ju sååå gott! Ska verkligen testas! :)

Svar: Det VAR supergott också! du ska absolut testa :)
Linda Sjölund-Åström

2014-11-24 @ 13:32:44 / URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: