Oj va glad jag blir!

Vad glad jag blir över att det nu kommit ut flera olika exemplar på mer normalgjorda barbies. det är jättebra att dessa nu börjat komma ut på marknaden tycker jag. främst för att få ändrat på kroppsideal som är idag. dessutom är ju den nya barbiedockan så mycket mer lik verkligheten än den "gamla" som är jättesmal, har perfekt kropp osv. ingen är ju perfekt på riktigt heller! ingen ska behöva ha som mål att vara lika smala som victorias secret modeller. nej. denhär nya dockan är såå mycket snyggare! vad tycker ni om den nya barbiedockan? är den inte bara för bra?! och ett sånt bra budskap!
 
 



okej, skriva om barbiedockor när man är 23 år gammal gör man kanske inte varje dag..
men dethär är bara för bra "nyhet" tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Jennika

Kul video när man ser att alla tycker bättre om den "vanliga" dockan :D

2014-11-25 @ 11:42:01 / URL: http://jlgrankulla.blogspot.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: