Om en dag som egentligen inte skulle vara en ledig dag

Att stiga upp tidigt på morgonen är inte helt min favoritsyssla här i världen, men när jag väl stigit upp piggnar jag fort till. steg som vanligt upp för att åka till skolan och hålla låda där från 9:15-15:45. gjorde mina morgonrutiner, satte mig ner och åt min morgonyoughurt & kollade (som tur var) mobilen just före jag skulle åka iväg, ifall något roligt hade hänt. då ser jag ett meddelande om att dagens lektion inte kommer bli av pga. sjukdom & där sitter jag, klar att åka och allt. det hade varit kul att se mitt ansiktsuttryck. robb, som fortfarande sov, tyckte det var otroligt kul att jag stigit upp och sen inte ens behövt åka någonstans.. haha! när jag nu ändå var uppe passade jag på att göra lite skolarbeten istället, så det har jag hunnit med hittills idag & kommer fortsätta med det en stund framöver. sen ska jag ta en paus och cykla in till stan och köpa present till min mommo som fyller år idag! grattis (fast du inte läser min blogg) ♥ MÅSTE bara gå in till sinooperi också bara för glädjens skull :) hoppas alla får en riktigt bra torsdag! vi hörs!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: