Pysseltipset: gör din egen tavla ♥

Godmorgon! tänkte börja dagen med ett litet pysseltips, nämligen att göra egna tavlor! ihelgen gjorde jag en egen liten tavla och för att vara första gången blev den helt okej. jag använde mig av: en brälapp, vitt mål, skumgummi, svart mål, målartejp och tidningspapper. 1. jag sandpapprade brälappen. 2. jag vit"betsade" brälappen med vitt mål och en skumgummibit. 3. jag placerade målartejp på brädet efter att den vita färgen torkat, för att få så raka linjer vid bokstäverna som möjligt. 4. jag ville ha något annat än svart som bokstaven o, och det fick bli ett hjärta av tidningspapper! 5. jag funderar ännu på att skruva två hål i brädan och lägga fast band så att den går att hänga upp :)


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: