Recept på choklad & banan muffins ♥

Från morgonen har jag bara tagit det lungt och passat på och baka lite. det blev bland annat några choklad- och bananmuffins (som blev jäättegoooda). receptet tänkte jag också dela med mig av & det hittar ni längst ner i inlägget :) jag använder alltid detta recept som grund när jag gör mina muffins, det misslyckas aldrig & muffinsen blir alltid lika mjuka och fina.



Receptet på choklad & banan muffins ♥


TIPS: testa med en tandpetare när muffinsen är färdiga. fastnar det deg på så behöver de gräddas en stund till! :)

Kommentarer
Postat av: Andreas

ojoj, banan och choklad muffins är sjuukt gott!!

Svar: Ja de är det minsann!
Linda Sjölund-Åström

2014-11-21 @ 14:20:59 / URL: http://aberrationistiskatankar.blogspot.fi/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: