Selfies från mobilen!

Ack så fina selfies man kan hitta på mobilen va? okej, vissa är lite bättre än andra men vissa får man nog riktit fundera en eller två gånger vad man tänkt när man hittar en mindre snygg selfie på telefonen, okej.. men jag har lite fint att säga om alla dessa bilder, vissa innehåller mer minnesvärda tankar än andra. okej så om vi nu börjar med:

  1. I somras jobbade jag första gången inom vården, rättare sagt inom äldrevården, vid hagalund i nykarleby & det var jätteroligt! det var en bra erfarenhet att ta med sig och jag saknar nog lite att vara där :) saknar alla patienter jag skött om där och hela känslan av att göra något bra för, och hjälpa en annan människa. 
  2. Nu kommer vi till en lite mindre fin selfie. jag kallar den för titta ut från hängmattan-selfien! denhär bjuder jag på. lite söt är jag väl nog där ändå :) det var en solig och varm sommardag vid villan som jag tyckte det var en bra idé att fota mig själv i hängmattan....
  3. Jag i mittbena = inte världens bästa frisyr jag valt att ha men helt ok. här var jag klar att fara på min moffas begravning.
  4. Vad ska jag nu hitta på som ursäkt? jag skulle se hur det såg ut om man gjorde en hästsvans andra vägen, altså så den hängde ner framför ansiktet. haha, fråga inte! kan säga att jag fick mig ett gott skratt när jag tittade mig i spegeln :))
  5. Åh, ÅLAND! älskade åland! här var vi påväg ut på utflykt när vi var på ålandsresa i somras ♥
  6. Såhär snygga är vi i skolan när vi har praktiska övningar i vårdens grunder! en mycket svettig outfit. HUR kan man operera i timtal med detta på???? det är hursomhelst jätteroligt med praktiska övningar :)


Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Du e så söt :) <3

2014-11-15 @ 16:35:41 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/
Postat av: Andreas

Mittbenan passade visst! :)

Svar: Tack tack! :)
Linda Sjölund-Åström

2014-11-15 @ 20:38:52 / URL: http://aberrationistiskatankar.blogspot.fi/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: