Torsdagen i ett nötskal ..

Steg upp redan halv åtta imorse, kunde nämligen inte somna om.. kände mig hängig och lite illamående. åt frukost, pysslade på och for till skolan på sista geronotlogi- tillfället där vi diskuterade om äldress fall, om hur viktig aktivitet är för de äldre och om hur man vårdar en som är på väg att lämna världen och vad man gör inom vården när klienten dött. satt och kände mig hängig och febrig under hela förmiddagen, for sen hem och åt lunch och efter det kändes det lite bättre genast. for på studiebesök till welcome office. intressant! sen utvärderade jag och V en kurs, jag for till loppis och ordnade upp mitt bord, for och handlade lite behövligheter, gjorde kvällsmat, var en sväng in till stan med robb.. som är febrig och ja, det är nog sååå bedrövligt verkar det som.. plötsligt blir man som ett litet barn :) hehe.. han ligger i soffan och ser ynklig och söt ut, med en tekopp som jag fixat till honom :) själv sitter jag och kikar runt här och dricker glögg! vi hörs :)


 

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Hoppas du int blir sjuk <3

Svar: Ja he hoppas jag å, å blir ja så kan man jo it så myki åt he :/ <3
Linda Sjölund-Åström

2014-11-06 @ 21:40:14 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/
Postat av: Linda

hoppas de försvinner !:D

2014-11-07 @ 22:51:25 / URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: