En alldeles fantastisk lördag! ♥

Då var dagen ääntligen här, förutom att det idag också är DJURENS DAG, kanelbulledagen, internationella vodkadagen och samåkningsdagen så är det dagen då jag och min bästaste Sara bestämt träff här i Vasa, så idag har vi spenderat hela halva dagen tillsammans :) sist jag såg Sara var jag till stugan i kovjoki och det var tidigare i sommar. Denna gång var det en sprudlande glad Sara jag träffade, hon har ju nämligen en liten bebis i magen (om ni inte visste).. jag är så glad för henne! ♥




Jag hade redan lovat Sara att luncha på Arnolds, eftersom en av hennes absoluta cravings nu under graviditeten är Bagels från just Arnolds! där satt vi en bra stund och pratade om allt mellan himmel och jord och käkade våra goda bagels. senare på dagen återvände vi dessutom till Arnolds för att äta arnoldsmunkar och muffins. mellan allt ätande hann vi också med lite shopping. vi gick runt på h&m:s barnavdelning och sötattackerades av alla kläder som fanns. Till Saras & Roys bebis köpte jag en vit nalledräkt  (som man senare kan se på Saras blogg) ♥ en fin tröja åt Vincent köpte jag med mig från h&m också! :)



Efter allt strosande i stan for vi på en snabbis-photoshoot och fotade lite portätt på Sara (bilder kommer senare), och före Sara begav sig iväg norrut igen kom hon in och hälsade på Piff & Puff :) Det har varit en alldeles fantastisk lördag. Tack Sara ♥

Kommentarer
Postat av: Johana Duggin

mysiga bilder :)!!

Svar: Tack så mycket :)
Linda Sjölund-Åström

2014-10-04 @ 19:31:23 / URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: Saragunmarie

Tack själv finaste vännen <3<3

Svar: <3
Linda Sjölund-Åström

2014-10-04 @ 20:24:20 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: