FREDAG ♥

De senaste dagarna har det inte hänt så mycket intressant egentligen. jag har varit ledig, varit till förvaltningsdomstolen på studiebesök där vi väntade 1,5 timme på vår lärare för att sedan lyssna på finska som kändes som en evighet fast det kanske var 30 minuter. iallafall, det var inte riktigt givande för min del. jag har också gjort skolarbete, varit på möte, haft handledning via internet, planerat diy-projekt, lyssnat på musik, obs- köpt en motorvärmarsladd! tittat på film och haft det mysigt med ljus i lägenheten.. Idag är det den tjugofjärde oktober och vi har snö på marken :) jag har varit cyklande in til stan på ärende och just nu väntar jag på att robb ska komma hem från veo så att vi så småningom kan åka norrut över helgen. några vinterringar har ingen av oss lagt på ännu, men de lägger ju ändå tusentals kilo salt på riksåttan som förstör bilen, så det ska nog inte bli några problem.. haha! det enda man behöver oroa sig över och akta sig för på vägen nu är väl de som hör till kategorin "de med sommardäck som inte kan hantera en bil" eller de som hör till kategorin "nej nu är det nog så farligt väglag så nu måste vi köra i 50" .. okej? iallafall. ikväll blir det fredagsmys i kovjoki med vincent och gänget och idol förstås! men först ska vi via monäs med piff och puff :) ha en superduperbra helg allihopa :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: