Min helg hittills!

Om vi fortsätter där vi slutade så kan jag säga att jag nog var ganska duktig på skolarbetsfronten sen på kvällen. skrev hela två sidor i ett arbete. efter det, före idol, färgade jag håret, bada badkar och skötte om mig själv helt enkelt. bara nagellackandet som jag inte hann med.. okej, jag tappada tålamodet efter att ha lackat en nagel! hehe.. en liten bild som förklarar det hela: 



Och här är en liten glimt av vår hall och ljungplantan, "plåthinken" och de lysande kvistarna. hallen är det utrymme i lägenheten som jag är minst nöjd med. den är liksom för smal för att kunna inreda på något häftigt sätt, vet inte riktigt vad jag ska göra med den? hade hallen varit bredare hade nog någon byrå fått stå där och massor med andra inredningsdetaljer :)


 

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Jag tycker att er hall e supermysi! :)

Svar: He e jo bra! he e nanting me an som ja it riktit tycker om men nanting ska e väl allti va :D
Linda Sjölund-Åström

2014-10-04 @ 16:56:11 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/
Postat av: Emma❤

Åh låter som en mysig kväll!

2014-10-04 @ 17:38:51 / URL: http://xmmasxd.blogg.se
Postat av: TIDSTJUVEN

Härligt me en rikti spa-dag! :) Å e sir ju ut att va jättefint i er hall.

Svar: Ja he va nou he! Tack tack! :) ja kan int sätt fingri på va he e ja int tycker om..
Linda Sjölund-Åström

2014-10-04 @ 18:38:48 / URL: http://tidstjuven.com/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: