Nu är det dags för fredagsmys!

Denna fredag började jag med att ligga och dra mig från halv 10, fundera vad allt jag ska hitta på denna dag. steg upp och tog en lång dusch, åt mitt min morgonyoughurt med bär och müsli och sedan putsade jag wc, torkade damm av glasytor och sedan for jag en sväng till plantagen ;) när jag kom hem titta jag på tv, pysslade med inköpen från plantagen och sedan när robb kom hem for vi in till stan. robb hittade två klädesplagg från h&m och så helghandlade vi lite smått från citymarket. ikväll är det fredagsmys. vi har köpt chokladhjärtan som vi ska mumsa på, och lite chips och sånt. så, kvällen kommer spenderas i soffan framför idol med alla godsaker. hur ser er fredagkväll ut? :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: