Från en gång när jag var i Norge ..

Året var 2010 skulle jag tro. jag och min familj bilade i norra Norge en dag och det var verkligen något helt fantastiskt, något man inte ser varje dag. precis sånt landskap jag älskar. ni som varit i norge någon gång förstår vad jag menar! jag tror inte att jag visat bilder därifrån någon gång här i bloggen? 



Alltid när jag är på någon resa plockar jag med mig fina stenar hem. jag gillar stenar! sen när man kommer hem kan man rista in landet och datum på stenen så minns man var man plockat den :) snäckor plockar jag också. det är ju bara för härligt :) när vi var i norge hade jag både snäckor och stenar med mig hem.




Jag skulle gärna åka till Norge igen någongång snart. det finns ju massor att fotografera där också! hur kul skulle det inte vara att hoppa i bilen ett helt fotointresserat gäng och åka på fototrip till norra norge? JÄTTEKUL :D 


 

Kommentarer
Postat av: Amanda - fotobloggare

Jätte fina bilder!! :)

Svar: tack så mycket! :)
Linda Sjölund-Åström

2014-09-25 @ 19:39:54 / URL: http://amandaphoto.webblogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: