Helgen i ett nötskal!

Tänkte kort ta och berätta lite om helgen som varit, den har nämligen innehållit väldigt mycket skojigheter! Om vi börjar med fredagen. jag och robb var med pappa till jeppo på eftermiddagen och plockade lite äpplen, plommon, björnbär, hallon och lite havtorn. på kvällen tittade vi på film och fotade norrsken ..




Jag bakade en knäckig äppelkaka med en liten smak av ingefära mitt i natten :) mums!




På lördagmorgon fotade jag en rönn med macroobjektiv då puff plötsligt dök upp bland grenarna :) hihi! ♥

 

Senare på lördagen for jag och robb iväg till villan. vi hade nämligen bjudit våra vänner dit just denna dag, så vi ställde i ordning där på eftermiddagen. sen mot kvällen när alla var på plats, rättare sagt alla 12 (4 tjejer och resten grabbar) grillade vi och åt gott, skrattade och hade det riktit trevligt! J & C hade med sin lilla Wilton, och han var så söt :] nu som då får man också träffa nya människor, D hade nämligen med sig sin trevliga flickvän från thailand :) alltid kul med nya vänner! senare på kvällen bada vi nästan alla i baljan, grabbarna doppade sig i sjön och vi satt uppe länge och bara umgicks! tack för en kul kväll :D

 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: