I vårt sovrum

Nu har jag ju visat det nyaste i sovrummet, alltså hyllan som vi gjorde av en gammal apelsinlåda, så nu tänkte jag visa lite mer av vårt sovrum. den svarta malm- byrån i vårt sovrum är verkligen bra att ha. där i har vi alla sängkläder, handdukar, gardiner och sånt. före vi skaffade byrån var vi tvugna att ha allt detta i garderoben som redan då var nästan proppfull.

Här är lite bilder på vad som finns på byrån. den nya ljuslyktan med texten "live laugh love", en orkidé, saltlampa, en såndär supercool ljusstake som jag inte vet vad de kan heta? och en liten tavla med texten "always kiss me goodnight". sen råkar jag också ha turen att få ha mina victorias secret- produkter i en skål på byrån. hehe! ♥


 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: