Ny vecka, nya möjligheter och något kul för ER :)

Det är måndag, och en rätt så bra sådan också. jag for till skolan till kl 11 imorse tillsammans med min "projektgrupp" och mailade angående ett roligt "projekt" vi ska göra. sen åt vi lunch, och 13:15 började vi med en ny kurs, gerontologi! spännande tycker jag, eftersom jag jobbat inom äldreomsorgen hela sommaren :)

Nu ikväll har jag och robb varit och veckohandlat och nu ska jag göra lite skolarbeten. senare ikväll slappar vi nog bara i soffan! Snart går vi in i oktober också och då, nu på onsdag, har jag något kul åt er! håll utkik :) vad mer om denna vecka? jo, inkommande helg kommer vi tillbringa här i Vasa. på fredagkväll tänkte jag ha en liten "ta hand om mig själv"- kväll och fila och klippa och skrubba och smörja osv.. på lördag kommer bästaste Sara hit, så då har vi en hel dag tillsammans då vi bland annat ska shoppa, äta gott och kanske fotografera lite :) det ska bli superroligt! det var allt just nu. vi hörs!


 

 

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Fyra dagar kvaaaar... :)

Svar: Jaaa :D
Linda Sjölund-Åström

2014-09-30 @ 04:52:16 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: