Om dagen som avslutades med te på balkongen.

Min andra och sista lediga dag denna vecka håller på att gå mot sitt slut. när jag vaknade hade jag lite sjuk hals, men efter en tekopp var det bra igen. hoppas ingen förkylning är på gång! idag har jag duschat, diskat, pysslat och lyssnat på musik. jag har också köpt en tröja på gina tricot, jagat den rätta västen i onödan.. den fanns ändå inte i butiken än. jag har gosat med katterna.. och jag har haft samma outfit som igår. inget märkligt med det!



 
Här på kvällskvisten for jag ut på vår mysiga balkong och drack en kopp te och åt skyr- kvarg! 




Pappa var hit ikväll också :) han hade med sig våra cyklar och min tomatplanta. tack pappa! nu står tomatplantan på balkongen och ser fin ut. just nu på balkongen har vi också jordgubbsplantor som fortfarande ger jordgubbar ♥ vi har också införskaffat kuddar till stolarna och så har jag ju förstås NYKELPIGOR på vår balkong också som jag gjort själv :) visst är dom söta? vi har planer på ett litet roligt projekt för balkongen också som jag är spänd på :)


Nu ska vi se klart en film och sedan gå och lägga oss!


Tack och godnatt ♥

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: