En riktig vårdag!

Just sånahär dagar som idag skulle jag allra helst sitta på balkongen hela eftermiddagen. de 15 plusgraderna som är på balkongen värmer och det känns nästan som sommar. men. kvällsskiftet väntar, 14-21, så detdär med balkonghäng hela eftermiddagen får jag glömma. men en timme hann jag med åtminstone. 




På tal om balkongen ska vi snart lägga upp ett kattnät så att Piff och Puff får börja komma ut på balkongen! sen ska vi också hitta en elgrill, så vi kan börja ha grillat till middagen, och sen ska jag också pyssla och hänga upp några krukor i spaljén där vi kommer ha örter och sånt i sommar :) och ja.. så ska vi göra ett "klösträd" åt Piff och Puff till balkongen också!


 
 
Nu ska jag snart cykla iväg till praktikplatsen. ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fina bilder :D

Svar: Tack så mycket! :)
Linda Sjölund-Åström

2015-04-28 @ 18:30:06 / URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Saragunmarie

Åh, ja älskar första bilden!

Svar: Tack tack <3
Linda Sjölund-Åström

2015-04-28 @ 20:12:04 / URL: http://saragunmarie.vimedbarn.se/
Postat av: Svärmor :)

Jag har fått en el-grill GRATIS idag...yeees :))
Så trevliga å snälla kolleger har jag!

Svar: Vilka toppen-jobbarkompisar! he betyder att vi får böri ha med att grill no tå tå vi komber å hälsar på :D
Linda Sjölund-Åström

2015-04-29 @ 09:46:31
Postat av: Michelle

Tjusiga bilder! :)

Svar: Tack tack :)
Linda Sjölund-Åström

2015-04-29 @ 20:55:30 / URL: http://autre.fi/bloggar/widners/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: