Pysseltipset: gör om dina glasflaskor!

Ihelgen avslutade jag ett projekt som varit på halvt ett tag. i kovjoki hittade jag glasflaskor och igår blev de färdiga vasar med lite ny stil! jag har limmat garn på dem alla och gjort bokstäver på dem med ordet "home"! tanken är att de ska få vara som vas till kvistar eller några plastblommor. enkelt och snyggt projekt tycker jag :)





Man kan förstås göra vilka ord man vill på flaskorna, men jag valde alltså "home"! bokstäverna gjorde jag av spetsdetaljer, knappar, garn och sånt. Nu gäller det bara att hitta någon lämplig plats för dessa vaser :)




Vad tycker ni? :)


 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, det blev himla snyggt!! :) Kanske jag också skulle försöka göra något kreativt med våra tomma vinflaskor..

Svar: Tack :) det ska du nog ta och göra :) Ja visst e hon söt!
Linda Sjölund-Åström

2015-04-05 @ 16:19:15 / URL: http://www.marvelicious.blogg.se
Postat av: Nora

Riktigt snyggt!!

Svar: Tack :)
Linda Sjölund-Åström

2015-04-06 @ 10:19:35 / URL: http://avatalence.blogg.se/
Postat av: Anonym

Otroligt snygga! Vad har du använt för garn? :)

Svar: Tack! det är nog bara vanligt garn som man stickar med :)
Linda Sjölund-Åström

2015-04-08 @ 11:35:14

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: