Skönt med lediga måndagar!

Första veckan på nya praktikplatsen är avklarad och andra veckan började med ledigt! jag sov till 9, la igång två maskiner med tvätt, diskade, dammsög, torkade golv och putsade wc. sen har jag också varit en sväng in till stan. nu tänkte jag gå ut och fota lite blåsippor på gården före robb kommer hem från jobbet. då ska vi via loppis och tömma bordet och sedan veckohandla. jag har hunnit med massor idag och det känns bra!


 
 
Jag har också hunnit baka bröd idag! det blev ett bröd i långpanna med örter, soltorkade tomater, fetaost och lök!
Det blev suupergott! någon som vill ha receptet?

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Gott!

Svar: Ja minsann! :)
Linda Sjölund-Åström

2015-04-27 @ 15:11:26 / URL: http://blogofphoto.webblogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: