10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-listan


Listor är ju alltid roliga att läsa och då jag hittade denhär 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-listan på Sandras blogg tänkte jag att jag måste kopiera den och fylla i! Det tycker jag såklart att alla ni andra ska göra också :) 

 

10 saker jag tycker om:
• Robb
• Piff & Puff och våra andra katter där hemma
• Min familj, Robbs familj och mina vänner
• Havet
• Villan
• Att jobba med människor.
• Att fotografera
• Bakelser
• Vasa
• Glass

9 saker jag tycker mindre om:
• Getingar och annat som surrar

• När det är o-ordning
• När saker inte blir som jag planerat
• När Robb åker på jobbresor
• När man ska tillbaks till vasa en söndagskväll och katterna vägrar komma fram
• Folk som är negativa och bara klagar
• När man ska ut och fota och man inte laddat batterierna
• Tobaksrök, hatar!
• Att vänta

8 bloggar jag läser:

Saras
Marias
Carros
Janinas
Nikonisten
Jannike
Michaelas
Elin Keros

7 saker jag vill göra i framtiden:
• Skaffa barn

• Skaffa hus
• Jobba med något jag trivs med
• Gifta mig
• Fortsätta fotografera
• Skaffa fler djur (hund, kanin, häst? osv)
• Något minnesvärt och unikt

6 saker jag är rädd för:
• Att någon i min närhet ska gå bort 

• Att något ska hända Piff & Puff
• Att vi inte skulle kunna få barn
• Att gå sist när man är ute och går i mörkret
• Getingar
• Att bältet man är fast i när man åker berg o dal bana ska lossna och man flyger av.

5 platser jag tycker om att vara på:
• Villan
• I monäs
• I Robbs famn
• I köket
• På jobbet

 

4 ord som beskriver mig:
• Glad 

• Utåtriktad
• Social
• Omtänksam

3 saker jag ser fram emot:
• Hösten och allt vad den innebär (skola osv) 
• Framtiden 
• Powerpark nästa helg :D

2 bra filmer:
• Avatar
• Frozen

1 bra låt: Scorpions - We built this house


Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Vilken kul lista! :)

Svar: Ja visst :)
Linda Sjölund-Åström

2015-08-06 @ 14:11:15 / URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Jennifer

Håller med, sådana här listor är så roliga att läsa! :)

Svar: Ja verkligen! :)
Linda Sjölund-Åström

2015-08-06 @ 17:27:37 / URL: http://www.nouw.com/jenniifersplace

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: