Daniel Wellington klockor

 

Någon mer än jag som fastnat för Daniel Wellingtons klockor? supersnygga klockor, inte alltför dyra och just nu har de även en kampanj att man vid ett köp av en klocka får välja ett extra klockarmband gratis, som annars skulle kosta runt 25 euro! häromdagen kunde jag inte hålla mig längre och klickade hem en klocka åt mig själv (den längst till vänster) och som extra armband valde jag ett med rosa i. ni som känner mig vet att jag älskar blå-vit-randigt, så denna klocka kommer jag bära mer eller mindre varje dag såfort jag får hem den ♥
 

Här kommer ni till Daniel Wellingtons hemsida för att se fler av de fina klockorna. eller klicka på annonsen här under:


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: