Ensam i stugan

 
Jag tänkte att jag skulle ha visat er lite fina nattbilder från igår här i bloggen ikväll. men det får ni vänta med till tisdag då jag är i monäs eftersom det inte finns några drivrutiner till min kamera så att jag kan föra över bilderna till min dator längre. orsaken är: windows 10. uppdaterade ju när det kom ut och sen dess har det inte funkat. skit-windows. efter lite läserier på nätet verkar det som om varken nikon eller windows ens tänkt på saken. fick nog och beställde en minneskortsläsare ikväll efter alla dessa år. hoppas bara den fungerar med nya windows då.

Jag kan ju ändå berätta om helgen fastän det inte finns några bilder att visa. på fredag kom vi till monäs och på kvällen bada vi bastu och for ut och körde i byn. på lördag var vi hela dagen på powerpark. det var kul! efteråt for vi hemvia och packade ihop lite villasaker och for till villan. badade tunna, njöt av villalivet och haaaavet, tittade på stjärnorna, nattlysande moln och norrsken. idag for vi tidigare än vanligt till vasa eftersom robb hade ett flyg att passa. han ska på jobbresa till Tromsø i två veckor framåt. just nu sitter han på flyget från stockholm till oslo. han har lovat skicka bilder från norge sen, så de tänkte jag också dela med mig av här på bloggen :)


 
två bilder från en cykeltur förra veckan.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: