Ett besök till kosmetologen!


Igårkväll for jag en sväng till villan och städade både ute och inne inför villaavslutningen. avslutade med ett dopp i det lagomvarma vattnet. på hemvägen tog jag en bild på dimman som fick bli i både färg och i svartvitt. Idag då så vaknade jag ganska tidigt. slöadem tvättade bilen och for till jakobstad. handlade inför helgen och så använce jag också presentkortet till Kosmetolog Lina som jag vann på bloggjulfesten! Verkligen smart av mig att spara det så länge. nu får jag känna mig åtminstone lite mer avslappnad i kroppen före skolan börjar.


 
 
Jag hade bokat in "Ekologisk kroppsbehandling med HELKROPPSMASSAGE, och ansiktsbehandling efter hudens behov" samt "Fotvård med lackning". Oj vad jag njöt de två timmarna jag blev ompysslad där. Är ni också trötta i kroppen rekommenderar jag verkligen att ni bokar en kroppsbehandling med helkroppsmassage hos Lina! ni bör dock skynda er, för hon åker på mammaledigt den 25 september! såhär lyxigt borde man få ha det åtminstone en gång i månaden tycker jag. massage varje vecka skulle inte min rygg och nacke tacka nej till!
 
 
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: