Klockan har anlänt!


I brevinkastet låg den och väntade när jag kom till vasa ihelgen. klockan. från daniel wellington. supersnygg och imorgon blir det premiär. vad jag ska göra imorgon får ni veta sen efteråt, måste ju hålla er nyfikna vet ni! så vad har jag gjort på sistone? nå efter att jag varit på marknad i fredags for jag till vasa på lördagen eftersom jobbet väntade. jobbade två kvällar och 7-13:30 idag. min sista dag dessutom. lite sorgligt, men kommer hoppa in nu som då! nu är jag ledig resten av veckan och har en del skoj i planerna. nu tänkte jag hoppa i bilen och åka till villan för att stöda upp lite där och kanske ta ett dopp :) ha en fin kväll!


 

Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Grattis ti ett bra köp! :D

Svar: Tack ;)
Linda Sjölund-Åström

2015-08-24 @ 19:40:18 / URL: http://tidstjuven.com/
Postat av: Saragunmarie

Superfin!

2015-08-24 @ 22:19:13 / URL: http://saragunmarie.vimedbarn.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: