"MEILLÄ ON UNELMA VAASA"

 
Ni kan inte ana hur skönt det var med en lång sovmorgon imorse. efter att ha jobbat flera morgonskiften är det lyx med kväll. före mitt kvällsskifte packade jag och robb ner lite picknickgrejor och cyklade iväg till Sandö, där flera 100 andra också tillbringade eftermiddagen denna fina och soliga söndag. Där ordnade Ungdom mot rasism evenemanget "Meillä on unelma Vaasa" idag. det var fint att se så många människor som tagit sig dit på mot rasism- picknicken! programmet innehöll bland annat tal och sånguppträdanden, av bland annat humorgruppen KAJ, alfred backa och fredrik furu! eftersom jag inte hade alltför gott om tid på mig före jobbet höll vi oss på stranden efter kajs uppträdande!


 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

oh, önskar att jag också kunnat vara där! :)

Svar: ja, det var riktit trevlit där :)
Linda Sjölund-Åström

2015-08-09 @ 22:35:16 / URL: http://www.marvelicious.blogg.se
Postat av: TIDSTJUVEN

Härligt! :D Hade jag inte haft nattskift och sovit just den där tiden så hade jag också deltagit. :)

Svar: ja! ja he vejt ja nou at do sko :)
Linda Sjölund-Åström

2015-08-10 @ 13:33:25 / URL: http://tidstjuven.com/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: